کلمن صندوقی جام ترموس

قطعا بسیاری از افراد تا به امروز با برند جام ترموس آشنا شده و محصولات آن را خریداری کرده اند. این برند که تا به امروزبه عرضه انواع کلمنهای پلاستیکی پرداخته است، به عنوان یک برند ایرانی بسیار موفق معرفی می شود که از بهترین مواد اولیه برای تولید کلمنها استفاده می کند. یکی از انواع کلمنهای پرفروشی که هیراد پلاست نیز آن را برای شما ارائه می دهد، کلمن صندوقی جام ترموس 45 لیتری است. این کلمن که به عنوان یک یخچال سیار نیز معرفی می شود تا به امروز فروش بسیاری را برای خود داشته است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با این محصول فوق العاده بیشتر آشنا کنیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

کلمن صندوقی جام ترموس

مشخصات ظاهری کلمن صندوقی جام ترموس

مهم است که قبل از خرید با مشخصات ظاهری محصول مورد نظر خود آشنا شوید، مخصوصا اگر قصد به خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود دارید. در این قسمت شما را با تمامی جوانب ظاهری کلمن صندوقی جام ترموس آشنا می کنیم تا بتوانید به راحتی محصول را پس از مطالعه مشخصات ظاهری از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید.

مشخصات بدنه کلمن صندوقی جام ترموس

ابتدا با مشخصات بدنه این کلمن توضیجات خود را آغاز می کنیم. قطعا شنیده اید که امروزه پلاستیکی تا چه اندازه می تواند به عنوان یک ماده مضر برای بدن ما عمل کند و مشکلات بسیاری را در گذر زمان مانند سرطان برای ما به وجود آورد. از این رو، دیگر افراد به سراغ خرید بطریهای پلاستیکی نمی روند. اما مهم است بدانید که کلمن صندوقی جام ترموس به هیچ عنوان بدنه ای از پلاستیک بی کیفیت و مضر ندارد. پلاستیکی که برای ساخت بدنه کلمن جام ترموس استفاده می شود قابل بازیافت است و استفاده طولانی مدت از آن خطری برای شما عزیزان به همراه ندارذ. بدنه این کلمن کاملا مستحکم است که به هنگام ضربه مشکلی برای بدنه به وجود نیاید. از سویی دیگر، می تواند دما را تا حد زیادی پایین نگهدارد که باعث می شود مواد غذایی بدون فاسد شدن در آن قرار بگیرند.

وضعیت حمل کلمن صندوقی جام ترموس

برخی از کلمنها این اجازه را به شما می دهند تا با چرخها آنها را حمل کنید و برخی دیگر دسته ها را برای حمل در اختیار شما قرار می دهند. کلمن 45 لیتری جام ترموس حمل با دسته را برای شما امکان پذیر می کند. حمل با دسته این امکان را به شما می دهد تا به راحتی هر میزان وزنی که کلمن دارد را حمل کنید و مشکلی نیز از این بابت برای خود نداشته باشید.

مشخصات درب کلمن جام ترموس صندوقی

قسمت درب این کلمن که مهم ترین بخش آن است به خوبی طراحی شده تا دما را در حدی که باید بماند، نگهدارد. درب این کلمنها به صورت قفلی بوده و تماما از پلاستیکی تهیه شده اند که مانند عایق عمل می کنند. به عنوان مثال، اگر یخ را درون این کلمن قرار دهید و درب آن را نیز ببندید، مشاهده می کنید که تا انتهای روز یخ به هیچ عنوان آب نمی شود و این روند تا چند روز به تاخیر می افتد. برای همین است که از این دسته از کلمنها در کمپها، سفرها و مواردی از این قبیل بسیار استفاده می شود.

رنگبندی کلمن جام ترموس صندوقی

معمولا این دسته از کلمنها توسط کارخانه جام ترموس در دو دست آبی سفید و قرمز سفید تولید می شوند. البته جام ترموس گاهی محصولات خود را با رنگبندی خاص نیز ارائه می دهد که معمولا توسط فروشگاه های معتبر مانند هیراد پلاست برای فروش عرضه می شود، اما بیشتر نوع کلمن جام ترموس صندوقی در رنگهای اشاره شده است.

کلمن صندوقی جام ترموس

بررسی گنجایش و موارد کاربرد کلمن صندوقی جام ترموس

همان طور که از عنوان این مطلب نیز پیداست، کلمن صندوقی جام ترموس دارای گنجایشی 45 لیتری است. این گنجایش اما به دو صورت معنا پیدا می کند. اولین صورت این است که شما می توانید کلمن را از 45 لیتر نوشیدنی پر کنید و از طریق شیری که روی آن تعبیه شده است به استفاده از نوشیدنی بپردازید. معمولا در مسابقات ورزشی از این دسته از کلمنها به دلیل این که می تواند حجم زیادی از نوشیدنی را در خود جای دهد و پر کردن آن بسیار راحت است استفاده می شود.

از سویی دیگر، این مقدار حجم نشان می دهد که شما می توانید تمامی 45 لیتر را از مواد غذایی پر کنید. همان طور که اشاره کردیم، کلمن صندوقی جام ترموس می تواند مانند یک یخچال نیز عمل کند و به نگهداری از مواد غذایی در سفرها یا مواردی از این قبیل بپردازد. با این مقدار گنجایش می توانید تمامی محصولات مورد نیاز در سفر، پیک نیک یا کمپهای خود را به کمک این دسته از کلمنها حمل کنید. از دیگر موارد کاربرد کلمن صندوقی جام ترموس نیز می توان به مهمانیها، تولدها، مراسمهای خاص و مواردی از این که قبیل که نیاز است نوشیدنی در حجم زیادی در اختیار ما قرار بگیرد، اشاره کرد.

کلمن صندوقی جام ترموس

خرید عمده کلمن صندوقی جام ترموس

همان طور که می دانید، فروشندگان بسیاری در سطح شهر وجود دارند که به عرضه انواع کلمن صندوقی جام ترموس می پردازند. این دسته از خریداران به دنبال مرکزی هستند تا بتوانند از این طریق اقدام به خرید کلمن صندوقی جام ترموس به صورت عمده با قیمتی مناسب کنند. از سویی دیگر، گاهی اوقات خریداران نیز به دنبال این مرکز هستند تا بتوانند قیمتی مناسب را برای خرید کلمن صندوقی جام ترموس خود پرداخت کنند. خبر خوب برای تمامی این افراد ای است که هیراد پلاست امروز اینجاست تا این زمینه را برای شما ایجاد کند.

شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به ثبت سفارش و سپس دریافت کلمن صندوقی جام ترموس درب منزل کنید. نکته حائز اهمیت این است که هیراد پلاست امروزه توانسته در زمینه عرضه کلمن صندوقی جام ترموس بسیار عالی عمل کند و محصولات خود را بدون وجود واسطه ها برای فروش عرضه کند. این یعنی محصولات با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته می شود. از این که تا به امروز هیراد پلاست را برای خرید کلمن صندوقی جام ترموس انتخاب کرده اید، ممنونیم.

کلمن صندوقی جام ترموس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *