گلدان پلاستیکی

قطعا تا به امروز دقت کرده اید که تا چه اندازه وجود گلدان روی دیوار یا آویز از سقف می تواند جذابیت بسیاری به فضا ببخشد. این دسته از گلدانها می توانند بستری بسیار عالی برای گیاهان بوده و سپس به عنوان یک محصول بی نظیر توسط فروشگاه های معتبر برای فروش عرضه شوند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدان دیواری و آویز پلاستیکی بپردازیم و در انتها بهترین روش خرید این محصول را نیز در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

گلدان پلاستیکی

گلدان دیواری پلاستیکی

شاید گمان کنید که گلدان دیواری فقط برای تراس و یا بالکن مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه یکی از اصلی ترین مکانهایی که از آن استفاده می شود داخل خانه و علی الخصوص آشپزخانه می باشد که طراوت خاصی را هنگام کار در آنجا می توانید حس کنید. اصلی ترین ویژگی که  شرکت هیراد پلاست در تولید گلدان دیواری پلاستیکی های خود به آن توجه کرده است سبک بودن این محصول جدید می باشد. زیرا که گلدان دیواری علاوه بر وزن خود مقدار زیادی خاک را به همراه گل و متعلقات آن در خود جای می دهد. علاوه بر اینها هنگام دریافت آب نیز بر وزن تحمیلی این گلدان افزوده می شود.  بنابراین اگر خود گلدان دیواری حتی کمی سنگین باشد بر روی دیوار به راحتی قرار نمی گیرد و نمای ظاهری جلوه بدی را برای شما به تصویر می کشد. جنس پلاستیک استفاده شده در تولید این محصول جدید شرکت هیراد پلاست از نوع PVC می باشد که با رزین مصنوعی و یا پلی اتیلن همراه شده است. این ترکیب برنده علاوه بر سبک بودن باعث می شود تا در بحث کیفیت خود را به بالاترین حد ممکن برساند.

در تولیدیهای تخصصی که شرکت هیراد پلاست با افتخار یکی از نمونه تولید کننده های داخلی کشور عزیزمان می باشد, گلدان دیواری پلاستیکی خود را در طرح و رنگهای خاص که الهام گرفته از طبیعت می باشد, تولید و به بازار فروش عرضه می کند. پلاستیک مورد استفاده در این محصول در دو لایه تولید شده که باعث می شود تا نوعی حفاظت در برابر گرما و یا سرما را برای گل و گیاه شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر دو لایه بودن, مزیت دیگر این نوع جنس آن است که در برابر رطوبت و افتاب مقاوم بوده و تغیر شکل و یا تغییر در کیفیت آن ایجاد نمی شود. از دیگر مزیتهای جنس پلاستیکی این محصول این می باشد که بخاطر خاصیت متخلل بودن پلاستیک, رطوبت موجود در خاک را مدت زمان بیشتری علی الخصوص در فصلهای گرم در خود نگه می دارد که این به حفظ گیاه شما کمک شایانی می کنید. همچنین در تولید این محصول همانند گلدانهای سفالی منفذی برای آن تعبیه شده است تا آب اضافه گلدان شما را براحتی تخلیه کند و دیگر نگران غرقاب شدن گیاه خود نباشید.

گلدان پلاستیکی

گلدان آویزی پلاستیکی

گلدان آویزی پلاستیکی یکی از انواع گلدانهای فانتزی موجود در بازار می باشد که شرکت های مختلفی به تولید آن پرداخته اند. از آنجاییکه این نوع گلدانها فانتزی هستند, شرکت هیراد پلاست بعد از کیفیت, تمام تلاش خود را در راستای تولید در انواع رنگ و طرح های خاص انجام داده است تا بتواند تمامی سلیقه های شما همراهان گرامی را در بر بگیرد و شما را در ست کردن گلدان آویزی خود با انواع دکوراسیون مد نظر شما کمک کند تا بیشترین بهره را از زیبایی هرچه بیشتر در کنار کیفیت بالای این محصول ببرید. این محصول در عین استحکام بسیار بالایی که دارا می باشد, دارای کمی انعطاف بخاطر نوع خاص پلاستیک استفاده شده در تولید, را دارد که بر خلاف گلدانهای سفالی, قادر است است مقداری تحمل فشار بالاتری را تقبل کند و نشکند.

از طرفی قیمت بسیار مناسب این گلدانهای آویزی پلاستیکی شما باغبانها را کمک می کند تا بخاطر تعداد گل و گیاه فراوانی که دارید, مقدار هزینه کمتری را پرداخت کنید و در خرید خود بسیار سود و صرفه جویی کنید. وزن بسیار پایین این نوع گلدانها شما را قادر می سازد تا برای آویزان کردن آنها کمترین زحمت را بکشید و اصلا نیاز به داربست و یا پایه های بتنی به عنوان پایه برای آویزان کردن آن ندارید. این دسته از محصولات شرکت هیراد پلاست برای استفاده بیشتر از فضای خانه و یا تراس و بالکن شما طراحی شده است تا تعداد گلدان همراه با گل بیشتری را در کنار خود داشته باشید و حس طراوت و جوانی را بیشتر از پیش حس کنید.

گلدان پلاستیکی

قیمت گلدان پلاستیکی

وجود دلالان و واسطه ها به طور کلی بازار فروش و عرضه کلیه محصولات را خراب کرده است. بدین صورت که واسطه با خرید از شرکت در تعداد بالا و کشیدن سود خود بر روی جنس و فروش تکی سود خود را چند برابر می کند و قیمت نهایی محصول را بالا می برد. شرکت هیراد پلاست به واسطه طراحی سایت خود و به وسیله عرضه مستقیم تمام محصولات خود برای فروش در سایت شرکت توانسته است که دست دلالان را از میدان عرضه و فروش کوتاه کرده که این علاوه بر رونق بخشیدن صنعت تولید, توانسته است که قیمت نهایی تمامی محصولات خود را در کمترین حالت ممکن برای شما فراهم کند تا سود بیشتری از خرید این محصولات برای شما فراهم کند که این خود بزرگ ترین اعتبار برای ما در شرکت هیراد پلاست می باشد.

از آنجاییکه تنوع در سایز و طرح و رنگ در این مجموعه بسیار زیاد می باشد باید طیف قیمتی مختلفی را شامل شود که شما برای اطلاع از قیمت محصول خود و دیدن نظرات بقیه در رابطه با خرید خود از آن محصول تنها کافیست به سایت هیراد پلاست مراجعه کنید و با مراجعه به دسته گلدان آویزی پلاستیکی تمامی انواع طرح و رنگ و موجود در سایز مورد نظر خود را مشاهده کنید و پس از دیدن قیمت آن و مقایسه با دیگر کالاهای موجود اقدام به خرید این محصول جدید شکرت هیراد پلاست کنید. از اینکه تا اخر این مطلب همراه ما بودید از حضور شما عزیزان کمال تشکر را داریم و همواره سعی بر این داریم تا بهترین را در اختیار شما قرار دهیم.

گلدان پلاستیکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *