گلدان پلاستیکی گرد

گلدان پلاستیکی گرد یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید. گلدان پلاستیکی گرد می تواند بستری عالی برای رشد گیاهانی باشد که عمق ریشه دهی بسیار زیادی دارند. این محصول توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی برای فروش عرضه شده و شما می توانید آن را در خانه، محل کار یا هر جایی که فکرش را می کنید، از آن استفاده کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی همه جانبه گلدان پلاستیکی گرد پرداخته و نحوه خرید آن را با یک دیگر بررسی کنیم.

انواع گلدان پلاستیکی

 

انواع گلدان پلاستیکی

گلدانهای پلاستیکی موجود در بازار دارای انواع مدلهای مختلفی هستند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست آن را برای خود خریداری کنید. در این بخش قصد داریم شما را با انواع گلدان پلاستیکی آشنا کرده تا به هنگام خرید بتوانید تصمیم دقیق تر در این زمینه بگیرید.

گلدان پلاستیکی گرد دسته دار

این دسته از گلدانها یکی از عالی ترین و کاربردی ترین گلدانهای پلاستیکی هستند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را دریافت کنید.

گلدان پلاستیکی رنگی مدل گرد

این دسته از گلدانها نیز یکی از پرفروشترین نوع گلدانهای موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است. این گلدانها می توانند انتخابی عالی برای تزئینات بوده و زیبایی بی نقصی را به محیط شما بدهند.

گلدان های پلاستیکی دیواری گرد

این دسته از گلدانها که مخصوص نصب بر روی دیوار هستند، یکی از کاربردی ترین گلدانهایی می باشند که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید.

گلدان های گرد پلاستیکی پایه دار

این مدل گلدانها نیز به دلیل پایه ای که در آنها وجود دارد این زمینه را برای شما مهیا می کنند تا بتوانید آنها را روی زمین یا اگر در ابعاد کوچک تر خریداری می کنید، روی میز قرار دهید.

مدل های مختلف گلدان پلاستیکی گرد بزرگ

 

مدل های مختلف گلدان پلاستیکی گرد بزرگ

همان طور که می دانید، انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی خیلی بزرگ منتشر شده اند که هر یک از آنها به عنوان یک محصول با کیفیت نیز معرفی می شوند. از این رو، در این قسمت قصد دارید به معرفی انواع گلدان پلاستیکی خیلی بزرگ با کیفیت بپردازیم. با ما همراه باشید تا با این دسته از گلدانها بیشتر آشنا شوید.

گلدان سطل 4

عموما گلدانهای پلاستیکی سایز بزرگ به عنوان گلدانهای سطل معرفی می شوند. یکی از انواع گلدانها در این دسته بندی، گلدان سطل 4 است که اندازه دهانه آن دقیقا 20 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 18 سانتی متر است. این دسته از گلدانها برای کاشت انواع گیاهانی مانند برگ انجیری مناسب هستند.

گلدان سطل 7

دیگر گلدام بزرگ در این دسته بندی، گلدان سطل 7 است که دارای دهانه 23 سانتی متری و ارتفاعی 5/21 سانتی متری است. این گلدان برای دسته گیاهانی که نیاز است ریشه آنها به صورت کاملا عمقی رشد کند بسیار مناسب خواهند بود.

از دیگر گلدانهای سایز خیلی بزرگ پلاستیکی می توانیم به انواع گلدانهای زیر اشاره کنیم:

  • گلدان سطل 3
  • گلدان سطل 10
  • گلدان سطل 12

تمامی این دسته از گلدانها را می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید. نکته حائز اهمیت در رابطه با این دسته از گلدانها این است که شما می توانید با خرید آنها، مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشید.

شاید به لحاظ مقایسه کردن گلدان پلاستیکی و سفالی، بتوانیم بگوییم که هر دو ویژگیهای خوبی دارند و انتخاب گلدانها باید براساس شرایط گیاه باشد، اما گلدانهای پلاستیکی از پلاستیک قابل بازیافت ساخته می شوند، بنابراین دفع آنها با محیط زیست سازگار است و همچنین می توانید به راحتی آنها را جا به جا کرده یا در زیر نور آفتاب قرار دهید. در مقابل گلدانهای سفالی وزن بسیار بالایی دارند، مخصوصا اگر در سایز بسیار بزرگ باشد که عملا جا به جایی برای افراد غیر ممکن می کنند. همچنین، قرار دادن این دسته از گلدانها زیر نور آفتاب باعث رنگ پریدگی و ترک خوردگی می شود که در نهایت منجر به خشک شدن ریشه گیاه شده و عمر آن را کوتاه می کند.

پرفروش ترین مدل ها

 

پرفروش ترین مدل ها

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که از بین مدلهایی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، کدام یک به عنوان پرفروشترین مدل شناخته می شود. باید گفت که برای پاسخ به این سوال ابتدا باید سلیقه افراد را کنار بگذاریم. این موضوع به این معناست که شما می بایست به شکلی تخصصی به بررسی گلدانها بپردازید تا به این نتیجه دست پیدا کنید که اساسا گلدانها می توانند چگونه برای یک گیاه مناسب باشند.

گلدانهای پلاستیکی گرد در انواع و اقسام مدلهای مختلف یکی از بهترین مدلهای گلدانهای پلاستیکی موجود در بازاز هستند. این دسته از گلدانها امروزه توانسته اند فروش بسیاری را از آن خود کرده و از سویی دیگر، انتخابی عالی برای افرادی باشند که قصد دارند با خرید گلدانهای پلاستیکی، این زمینه را برای خود و اطرافیان خود به ارمغان بیاورند تا از زیبایی گیاهان، بهره مند شوند.

پخش گلدان پلاستیکی گرد با قیمت ارزان

 

پخش گلدان پلاستیکی گرد با قیمت ارزان

به طبع داشتن چندین گلدان پلاستیکی گرد می تواند بهتر از گلدانهایی باشد که گیاهان در آن ریشه نداده و یا با گذر زمان باعث خشک شدن ریشه یا فاسد شدن آن می شود. از این رو بسیاری از افراد به دنبال خرید گلدان پلاستیکی گرد ارزان قیمت هستند تا بتوانند بستری خود را برای گیاهان خود به ارمغان بیاورند. هیراد پلاست به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان گلدان پلاستیکی گرد معرفی می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، اقدام به خرید گلدان پلاستیکی گرد ارزان کنید. اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا گلدانهای پلاستیکی گرد موجود در هیراد پلاست دارای قیمت ارزانی هستند، باید به شما بگوییم که علت اصلی آن این است که این دسته از گلدانها توسط این فروشگاه به صورت مستقیم عرضه می شوند، از این رو باعث می شود تا قیمت این محصول به صورت خام ارائه شود.

از سویی دیگر، حذف انواع واسطه ها باعث می شود تا افراد بتوانند محصولی را برای خود داشته باشند که واسطه ها روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار نبودند. پس اگر زمانی مشاهده کردید که هیراد پلاست یه عرضه انواع گلدانهای پلاستیکی خیلی بزرگ ارزان می پردازند، به هیج عنوان نگران کیفیت این محصول نباشید، زیرا هیراد پلاست تنها به حذف واسطه ها و فروش مستقیم توانسته به عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب بپردازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *