کلمن یخ

قطعا تا به امروز به این نتیجه رسیده اید که هزینه های اضافی در سفر مانند خرید مواد غذایی می تواند تا حدودی مشکل ساز باشد. این که بتوانید در سفر تا حدودی هزینه های خود را مدیریت کنید، باعث می شود تا سفرتان دلچسب تر باشد. یکی از محصولاتی که می تواند در مدیریت هزینه های شما مفید باشد، کلمن یخ پلاستیکی است. این کلمن به نگهداری مواد غذایی و همچنین نوشیدنی به صورت همزمان می پردازد. یعنی شما علاوه بر یک کلمن، یک یخچال کوچک ماشینی را نیز با خود به همراه داریدکلمن ت. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات و مزایای استفاده از کلمن یخ پلاستیکی برای شما عزیزان بپردازیم.

کلمن یخ

انواع کلمن یخ

کلمنهای یخ تولیدی در کشور ایران که توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شوند به عنوان یک محصول با کیفیت معرفی شده که انواع مختلفی را برای خود دارند. در این قسمت از مطلب قصد داریم شما با را با انواع این دسته از کلمنها آشنا کنیم. همراه ما تا انتهای این قسمت باشید.

کلمن یخ چرخدار

این دسته از کلمنها همان طور که از نامشان پیداست در انتهای خود دارای چرخ هستند که می توان به کمک این چرخها حمل را به راحتی انجام داد. از آنجایی که به هنگام قرار گرفتن مواد غذایی در این کلمنها ما با افزایش وزن رو به رو هستیم، استفاده از کلمنهای چرخدار می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کلمن مخصوص یخ دسته دار

این دسته از کلمنها نیز به دلیل حمل آسان طراحی شده اند. معمولا کلمنهای یخ در ابعاد کوچک که مواد غذایی کمتری را در خود جای می دهند به همراه یک دسته طراحی شده تا حمل آنها راحت تر باشد. این دسته از کلمنها توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با بهترین قیمت ارائه می شوند و شما می توانید به صورت اینترنتی آن را برای خود خریداری کنید.

کلمن یخ طرح دار

این دسته از انواع کلمنها نیز بیشتر برای افرادی کارایی دارد که می خواهند کلمنهایی با ظاهر خاص را برای خود داشته باشند. این دسته از کلمنها می توانند به همراه چرخ یا دسته نیز طراحی شوند و به نوعی زیر مجموعه دو کلمن اشاره شده باشند. کلمنهای طرح دار مخصوص یخ به عنوان یک محصول کاربردی در فروشگاه هیراد پلاست موجود هستند.

کلمن یخ

کلمن یخ بزرگ

کلمن یخ بزرگ به عنوان یک محصول پرکاربرد در سفر یا پیک نیکها معرفی می شود. کلمن یخ بزرگ که می تواند مواد غذایی بسیاری را در خود جای دهد در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی برای فروش عرضه می شوند. شما همچتین می توانید در محل کار نیز از این دسته از کلمنها استفاده کنید. معمولا خرید یک یخچال کوچک برای محیط کار خود می تواند تا حدودی هزینه بر باشد. از این رو کلمن یخ بزرگ که توسط هیراد پلاست با قیمتی عالی برای فروش عرضه می شوند، قیمتی مناسبی را برای خود دارند که می توانید در این زمینه نیز از آنها استفاده کنید.

کلمن یخ بزرگ بیشتر به همراه یک چرخ ارائه می شود تا حمل به راحتی صورت پذیر. این چرخها در هر محیطی به راحتی حرکت می کنند. فرقی نمی کند که قصد دارید در یک جنگل پیک نیک را انجام دهید یا یک طبیعت بکر، چرخهای این کلمن شما را تا هر جایی که بخواهید همراهی می کنند. همچنین، در قسمت چرخ های این کلمن ترمزی قرار دارد که به هنگام ایستادن دیگر تکان نخورده و شما می توانید به راحتی محتویات داخل کلمن را تخلیه کنید. تمامی این موارد باعث شده تا کلمن یخ بزرگ به عنوان یک محصول بی نظیر برای شما معرفی شود.

کلمن یخ

کلمن یخ یونولیت

قطعا تا به امروز با انواع کلمنهای یخ آشنا شده اید و با یکی از پرطرفدار ترین کلمنها یعنی کلمن یخ یونولیتی نیز از نزدیک ارتباط برقرار کرده اید. اگر به فروشگاه های مخصوص فروش گوشت بروید، این دسته از کلمنها را بارها مشاهده می کنید. پس می توان به این نتیجه رسید که این محصول می تواند محصولات را تا حد زیادی خنک نگهدارد و آنقدر قابل اطمینان است که برای نگهداری مواد پروتئینی از آن استفاده می شود.

این دسته از کلمنهای یخ را می توانید در انواع ابعا مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید و در محل مورد نظر خود دریافت کنید. شما می توانید در سفر بدون نگرانی از این دسته از کلمنها استفاده کرده و مواد غذایی را همراه خود به سفر ببرید. این گونه باعث می شود تا هزینه های خرید مواد غذایی شما، حتی خرید گوشت و مرغ نیز بسیار کاهش یابد. شایان ذکر است که کلمن یخ یونولیت وزن بسیار پایینی را برای خود دارد و با قرار گرفتن مواد غذایی در آن نیز باز هم وزن ایده آل است. لذا، کلمنها به همراه دسته هایی که کنار آن نصب است تولید می شود تا حمل به راحتی صورت پذیرد.

کلمن یخ

قیمت کلمن یخ

برای این که اطلاعات کامل در رابطه با قیمت کلمن یخ مورد نظر خود را به دست آورید، نیاز است که فروشگاهی معتبر را در این بین انتخاب کنید، فروشگاهی که قیمت خالص را روی محصولات خود قرار می دهد و هزینه مناسبی را بابت خرید محصولات از شما دریافت می کند. هیراد پلاست در این بین به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ها معرفی می شود که قیمت مناسبی را روی کلمن یخ قرار داده و هزینه مناسبی را نیز بابت این محصول از شما دریافت می کند.

علت ارزان بودن قیمت کلمنهای یخ عرضه شده توسط هیراد پلاست، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات است. این دو موضوع باعث می شود تا شما با انتخاب هیراد پلاست برای خرید کلمنهای یخ خود، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و همچنین در زمان نیز صرفه جویی بسیاری را به همره داشته باشید. دیگر برای خرید کلمن یخ نیازی نیست مسافتی را طی کنید تا به فروشگاه مورد نظر برسید یا هزینه ای را بابت حمل و نقل خود پرداخت کنید. کافیست تنها وارد هیراد پلاست شده و به ثبت سفارش خود در این فروشگاه بپردازید.

کلمن یخ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *