قیمت کلمن مسافرتی

کلمنهای مسافرتی کوچک جایگزینی عالی برای بطریهای پلاستیکی در سفر هستند. این دسته از کلمنتها در انواع ابعاد مختلف تولید و روانه بازار شده اند. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیرا د پلاست اقدام به خرید کلمن مسافرتی پلاستیکی کوچک کرده و در محل مورد نظر خود آن را دریافت کنید. در این مطلب ما قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با کلمن مسافرتی پلاستیکی برای شما ارائه دهیم و سپس بهترین روش خرید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

قیمت کلمن مسافرتی

قیمت کلمن مسافرتی پلاستیکی

ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این نوع کلمن مسافرتی پلاستیکی از آنجایی که تولید شرکت هیراد پلاست می باشد و نوعی تولید ملی به شمار می آید؛ بنابراین قیمت بسیار مناسبی را دارا می باشد. از طرفی چون تولید ملی می باشد نوسانات ارضی تقریبا هیچگونه تأثیری بر قیمت آن نمی گذارد. این محصول به دلیل ماده اولیه ارزان قیمت که در عین حال بیشترین کیفیت را دارد دلیل دیگر قیمت مناسب آن می باشد که تنها در هیراد پلاست می توانید آن را بخرید. این شرکت چون تولید و عرضه مستقیم به بازار دارد با کوتاه کردن دست واسطه ها باز هم توانسته است تا قیمت نهایی پرداختی شما را تا حد امکان پایین بیاورد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه پرداختی شما همراهان گرامی می شود. از این رو می توانید هزینه بیشتری را صرف سفر خود اختصاص دهید. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت هیراد پلاست برای اطلاع از قیمت انواع کلمن های مسافرتی پلاستیکی از کارشناسان ما کمک بگیرید.

قیمت کلمن مسافرتی

قیمت کلمن مسافرتی پلاستیکی ۱۰ لیتری

یکی از انواع کلمن مسافرتی پلاستیکیهای تولید شده توسط شرکت هیراد پلاست، نوع 10 لیتری می باشد. از ویژگیهای ممتاز این محصول جدید هیراد پلاست، می توان به جمع و جور بودن این محصول اشاره کرد که بسیار فضای کمی را اشغال می کند. این باعث می شود شما در سفر خود از آن براحتی استفاده کنید و به آسانی آن را جابجا کنید. از دیگر ویژگیهایی که می شود به آن اشاره کرد این است که شما علاوه بر نوشیدنی سرد می توانید نوشیدنی گرم خود را در آن نگهداری کنید و گرم نیز میل کنید.

مهم نیست نوشیدنی شما در چه دمایی باشد، این نوع کلمن می تواند نوشیدنی شما را چه سرد و چه گرم در دمای خود برای مدت خوبی نگهداری کند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده و مستحکم ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد و ضربه بر آن تاثیر نمیگذارد. پلاستیک استفاده شده در این محصول تولیدی هیراد پلاست، قابل بازیافت بوده که از این رو شما را به حفظ محیط زیست کمک می کند و برگی نوین در دفتر این شرکت به ارمغان می اورید.

قیمت کلمن مسافرتی

قیمت کلمن مسافرتی حمل دارو

امروزه با افزایش بیماریهای جدید و از طرفی شیوع انواع تایپ های جدید یک بیماری، همانطور که در مقالات جدید به آن اشاره کرده اند تولیدات دارو به به سمت داروهای تزریقی پیش می رود. دارو های تزریقی شامل تزریق عضلانی، تحت جلدی ووریدی می باشد که برا اساس نوع و دُز دارو  نوع روش تزریق مشخص شده و باید استفاده شود. در غیر اینصورت با بدترین عوارض رو به رو هستید. از بدترین عوارض این دارو ها می توان به گذشتن زمان انقضاء دارو و یا نگهداری نکردن آن در دمای مناسب تا قبل از تزریق اشاره کرد که طبق تحقیقات دومین رده بعد از روش اشتباه تزریق باعث بیشترین آمار فوت شده است. از این رو ما در هیراد پلاست تلاش کردیم با ارائه بهترین محصولات شما را آسوده خاطر کنیم.

محصول جدید این شرکت شما را شگفت زده خواهد کرد. ما بر آن شدیم تا کلمنی مطمِئن با بهترین کیفیت برای شما به ارمغان بیاوریم تا بدون استرس داروهای خود را که تا قبل از استعمال باید در دمای پایین نگهداری شود را همیشه بتوانید همراه خود هرجا داشته باشید. از این رو شرکت هیراد پلاست، حامی تولید ملی، به تولید و عرضه کلمن مسافرتی حمل دارو اقدام کرد. در این کلمن ها به واسطه استفاده از سیستم گردش هوای اجباری باعث  حفظ دمای یکسان در تمام دارو شده ایم که در دارو های یخچالی بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت کلمن مسافرتی

قریب به اکثریت کلمنهای موجود در بازار دارو را در دمای +/-   1.5نگهداری می کنند که این شامل کلمن های تولیدی شرکت هیراد پلاست نیز می شود. ولی نکته حائز اهمیتی که در تولیدات این شرکت باید به آن اشاره کرد، توانایی برگشتن به دمای معین شده در کمترین زمان ممکن پس از باز شدن درب کلمن می باشد که شما را کمک می کند چندین دارو را با خود حمل کنید و نگران باز شدن تعداد دفعات بالا درب آن نباشید.

ترموستات طراحی شده در این کلمنها توسط ریز پردازنده هایی باعث برگرداندن دما به حالت اولیه 40 درجه فارنهایت می شوند. این باعث می شود شما علاوه بر مطمئن بودن به ایمنی دارو خود، بلافاصله بعد از خارج کردن آن از کلمن استفاده کنید. در دیگر کلمنهای موجود، شما پس از خارج کردن دارو از کلمن باید مدتی آن را در فضای ازاد گذاشته تا به درجه اتاق برسند. علاوه بر شما همراهان گرامی، بسیاری از داروخانه ها، ازمایشگاه ها و بیمارستانها مشتری همیشگی این محصول جدید هیراد پلاست در سایز بزرگ می باشند. یکی دیگر از ویژگیهای کلمن مسافرتی حمل دارو استحکام بالا آن می باشد که براحتی شکسته نمی شود و یا تغیر شکل نمی دهد. با تمامی این توضیحات، هیراد پلاست توانسته است با تولید این محصول با این استحکام آن را در ابعاد مسافرتی برای شما به ارمغان بیاورد.

قیمت کلمن مسافرتی

قیمت عمده کلمن مسافرتی

شما از طریق مرورگر تلفن همراه خود می توانید به سایت هیراد پلاست مراجعه کنید که از این طریق تمامی محصولات این شرکت دیدن فرمایید و بسته به سایز رنگ و مدل مورد نظر  قیمت محصول خود را بررسی و پس از اطمینان سفارش دهید. اساس نوع و رنگ و سایز آن مشاهده کنید. خرید عمده برای افرادی که تعداد بالای این محصول را می خواهند دارای تخفیف می باشد که شما با فروش هر کدام می توانید درصدی سود داشته باشید. هیراد پلاست با حذف واسطه ها شما را در صرفه جویی هزینه کمک می کند.

قیمت کلمن مسافرتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *