کلمن آب پلاستیکی

امروزه با روی کار آمدن کلمنهای آب پلاستیکی دیگر افراد کمتر به دنبال خرید بطریهای پلاستیکی می روند که استفاده مداوم از آنها باعث به وجود آمدن بیماریهای مختلفی مانند انواع سرطانها می شود. کلمن آب پلاستیکی بزرگ به عنوان محصولی معرفی می شود که استفاده خانگی و صنعتی را به افراد ارائه می دهند. افراد می توانند در مهمانیها برای پذیرایی مهمانها از این دسته از محصولات استفاده کرده و یا در محیط کار خود به ارائه نوشیدنی در این کلمنهای کاربردی بپردازند. در این مطلب ما قصد داریم شما را با ابتدا با انواع کلمنهای آب آشنا کرده و سپس به بررسی کلمن آب پلاستیکی بزرگ و قیمت آن بپردازیم. همراه ما باشید.

کلمن آب پلاستیکی

کلمن آب پلاستیکی

کلمن آب، بهترین گزینه برای نگه داشتن آب و انواع نوشیدنهاست. ما اینجا در هیراد پلاست با ارائه انواع سایز کلمن آبی پلاستیکی شما را کمک کرده ایم تا از آن نه تنها در خانه بلکه مسافرت و یا سر کار و و حتی ماشین خود به راحتی استفاده کنید. جنس پلاستیک مورد استفاده در کلمنهای آبی این مجموعه از نوع خنثی بوده که این به شما کمک می کند تا با استفاده مداوم از آن،  کلمن شما بو نگیرد. این محصول بسیار مستحکم می باشد. طراحان ما این محصول را طوری طراحی کرده اند که علاوه بر سبکی که بهترین ویژگی آن برای راحتی در جابجایی می باشد، در عین بیشترین استحکام لازم، در راح ترین حالت ممکن تمیز شود. حال که با ویژگیهای مختلفی از انواع کلمنهای آب آشنا شدید، به سراغ معرفی این محصولات به صورت جداگانه می رویم.

کلمن پلاستیکی پایه دار

اولین موردی که در انواع کلمن پلاستیکی مجموعه هیراد می خواهیم به آن بپردازیم نوع پایه دار آن می باشد. کلمن پلاستیکی پایه دار، دارای 3 پایه پلاستیکی می باشد که دارای استحکام بالا ست که پایه دار بودن آن کار شما را برای سرو نوشیدنی راحت می کند به طوری که براحتی لیوان زیر آن قرار میگیرد و نیاز به لبه میز و یا غیره دارد.

کلمن پلاستیکی صندوقی

نوع صندوقی آن همانند صندوق طراحی شده است که برای حجم زیاد آب (از 40 لیتر به بالا) مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی آن دو دسته بدلیل حجم زیاد مخزن آن برای راحتی در جابجایی استفاده شده است. در بعضی موارد از آن بجای یخچال استفاده می شود به طوری که شما می توانید غذای یخ زده خود را تا چند روز در آن نگهداری کنید.

کلمن آب پلاستیکی

کلمن سفری

این مدل برای سفر طراحی شده است. بر خلاف کلمن پلاستیکی صندوقی که دارای حجم زیاد بود، کلمن سفری دارای سایزهای کوچک تر و به مراتب سبک تر که شما می توانید براحتی جابجایی و همرا خود در سفر داشته باشید. ویژگی ممتاز این نوع، نگهداری آب سرد برای مدت زمان طولانی می باشد.

کلمن حمل دارو

دسته ای از دارو ها تحت عنوان دارو های یخچالی وجود دارد که باید دارو تا قبل مصرف در دمای پایین نگهداری شود در غیر اینصورت دارو فاسد می شود و باعث حال بد حتی اغما و مرگ شود. این مدل به شما کمک می کند که در سایز های کوچک و کیفی دارو های خود را حمل و در زمان معین شده خود آن را مصرفی کنید. از طرفی در داروخانه هایی که یخچال برای دارو های خود ندارند، از این محصول می توانند استفاده کنند.

کلمن های دوقلو

این کلمنها امکان استفاده همزمان از دو نوشیدینی را برای شما فراهم می کند. این مدل دارای دو مخزن جدا و دو شیر جداگانه می باشد. وزن کمی دارند و بیشتر در مهمانیها استفاده می شود.

کلمن آب پلاستیکی

کلمن آب پلاستیکی بزرگ

حال به سراغ مبحث اصلی این مطلب یعنی کلمن آب پلاستیکی بزرگ می رویم. همان طور که اشاره کردیم این دسته از کلمنها استفاده خانگی و صنعتی را با هم به همراه دارند. صعنتی به معنا استفاده از آن در محل کار، شرکت و کارخانه جات و ادارات می باشد. به دلیل وجود افراد زیاد و استفاده مکرر از آن در مکانهای گفته شده، این مدل طراحی شده است. کلمنهای پلاستیکی بزرگ دارای جنس مقاوم و استحکام بالاست که از هیراد پلاست به بهترین نحو و با بیشترین کیفیت آن را تولید و عرضه می کند. هیراد پلاست تولید کننده محصولات پلاستیکی، با در نظر گرفتن چند ویژگی خود را از سایر رقبا جدا می کند.

  • اول از همه پایداری محصول و جنس آن که از پلاستیک قابل بازیافت در تولید آن استفاده می شود و براحتی بو نمی گیرد.
  •  دوم حفاظت می باشد. جنس پلاستیک مرغوب به کار رفته خنثی است که باعث می شود نوشیدنی شما با آن واکنش شیمیایی ندهد و مخل سلامتی شما همراهان گرامی نشود. علاوه بر بو، رنگ نیز نمی تواند بر کیفیت این محصول اثر بگذارد.
  • سوم وجود انواع طرح و رنگ و همچنین سایزهای مختلف شما را قادر می سازد تا با در نظر گرفتن مشخصات مد نظر محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.
  • چهارم نگهداری از نوشیدینی شما در دمای پایین در مدت زمان طولانی از دیگر ویژگیهای این محصول شرکت هیراد پلاست می باشد.

کلمن آب پلاستیکی

قیمت کلمن آب پلاستیکی

شما می توانید با مراجعه به سایت هیراد پلاست از انواع قیمت کلمن پلاستیکی بزرگ موجود مطلع شوید. به دلیل تنوع در سایز و رنگ و طرح این محصول قیمتهای مختلفی را شامل می شود که در سایت قابل مشاهده می باشد. همچنین با مراجعه به سایت از انواع مدل های موجود و تمامی رنگها و طرح ها می توانید دیدن فرمایید. هیراد پلاست با افتخار از تولید و عرضه بصورت همزمان، توانسته است بدون واسطه و در کمترین قیمت و با بیشترین کیفیت محصولات خود را بطور مستقیم به دست شما عزیزان برساند. پس از مراجعه به سایت، بروی دسته بندی کلمن پلاستیکی بزرگ کلیک نمایید و یا در قسمت جستجو سایت هیراد پلاست مدل مورد نظر خود را سرچ کنید. پس از انتخاب مدل و نوع، رنگ و طرح خود را انتخاب کیند. سپس با تکمیل مراحل پرداخت و ثبت نشانی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. از این که هیراد پلاست را تا به امروز برای خرید انواع کلمن آب پلاستیکی خود انتخاب کرده اید بسیار سپاس گذاریم.

کلمن آب پلاستیکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *