صندلی پلاستیکی حصیری

به جرأت می توان گفت صندلی پلاستیکی حصیری شرکت هیراد پلاست در بین تمامی تولیدات پلاستیکی که تا به امروز به بازار عرضه کرده است جزء پر طرفدار ترین و خوش ساخت ترین محصولات این شرکت می باشد. صندلی پلاستیکی حصیری باید ویژگیهای یک صندلی خوب را داشته باشد. مثل حفظ ارگونومیک بدن و حفظ اناتومی ستون فقرات و جلوگیری از اسپاسم عضلات پشتی در هنگام استفاده از آن است. حال سوالی که پیش می آید این است که چرا پلاستیکی؟ در این زمینه باید بگوییم که محصولات پلاستیکی یکی از بهترین محصولاتی هستند که تا به امروز تولید کنندگان توانسته اند در بازار عرضه کنند.

به نوعی می توان گفت که امروزه به سختی می توان جایگزینی برای آن در نظر گرفت. یکی از اصلی ترین دلایل پر کاربرد بودن این جنس، ویژگی ممتاز و برگ برنده آن یعنی، این است که براحتی می توان آن را تقریبا به هر شکل ممکنی درآورد. دلیل دیگری که می توان به آن اشاره کرد، روش تقریبا ساده به دست آمدن پلاستیک نسبت به مواد دیگر مثل فلز و چوب است و همچنین قیمت آن ارزان تر است. از سویی دیگر سبک تر از مابقی اجناس موجود می باشد و قابلیت استفاده از رنگ در تولید آن از دیگر مزایای پلاستیک می باشد. روشی که برای تولید پلاستیک در این نوع صندلی استفاده می شود تزریق تحت فشار و با دمای بالای پلاستیک می باشد که می توان آن را به هر شکل و طرح مورد نظر تبدیل کرد.

 

صندلی پلاستیکی حصیری

ویژگی های صندلی پلاستیکی حصیری

یکی از اصلی ترین ویژگیهایی که این محصول فروشگاه هیراد پلاست با خود به همراه دارد، حصیری بودن آن می باشد. طراحان ما با بررسیهای انجام شده در بین سلیقه ها و با الهام گرفتن از سبک پست مدرن، دست به طراحی نوع حصیری صندلی پلاستیکی زده اند. حصیر که از زمان قوم بین النهرین در بین مردم رواج پیدا کرد، در عصر ویکتور وارد امریکای لاتین شد و سپس وارد انگلستان شد. این چوب دارای ویژگیهای منحصر بفرد خود می باشد. حصیر، به وسیله یا جنسی گفته می شود که در هم تنیده شده باشد. حال این حصیر می تواند دو یا چند رشته گیاهی مثل برگ باشد و یا چند بند چرمی که به هم تنیده می شود.

حال با این مقدمه ای که گفته شد، شرکت هیراد پلاست با تولید پلاستیک مرغوب و با کیفیت در رشته های بسیار نازک و در تعداد بالا و با تنیدن این رشته های ظریف به هم باعث پدید آوردن این محصول پر طرفدار شد. پس از حصیری کردن، پلاستیک توسط دستگاه و فیکس شدن آن با چسب مخصوص بهم چسبانده می شود تا هرچه بیشتر از قبل بر استحکام آن بی افزاید. از دیگر ویژگیهای آن می توان به پایه های ضد لغزش آن اشاره کرد که از آنجایی که معمولا بر روی سرامیک و پارکت از آن استفاده می شود، بسیار پر کاربرد می باشد. قابلیت انبار کردن صندلی پلاستیکی حصیری به دلیل جنس پلاستیکی آن برای این محصول ویژگی برتر دیگری می باشد که نباید آن از آن غافل شد.

صندلی پلاستیکی حصیری

پر فروش ترین مدل های صندلی پلاستیکی حصیری

پر فروش ترین مدل موجود، مدل اولی بود که در عنوان قبلی به آن به صورت اختصاصی پرداختیم. حال اینجاییم تا با پر فروش ترین مدل دیگر از انواع صندلی پلاستیکی حصیری تولید شرکت هیراد پلاست، یعنی نوع حصیری، شما را بیشتر آشنا کنیم. در توضیح بیشتر این محصول باید خدمت شما همراهان عزیز عرض شود که فقط طرح حصیر بر روی صندلی پلاستیکی ایجاد می شود و دیگر از تنیده رشته های پلاستیک نیست.

این نوع صندلی پلاستیکی حصیری طرفداران خاص خودش را دارد و دارای قیمت کمتری نسبت به نوع قبلی می باشد. در مدل تنیده شده، رنگهای تیره آن بسیار جلب توجه شما عزیزان که همواره حامی ما هستید قرار گرفته است و در مدل طرح حصیری، رنگهای بسیار جذابی تا به امروز عرضه شده است. در مدل تنیده شده به دلیل استفاده بیشتر از پلاستیک دارای وزن بیشتر و در عوض طرح کمتری را داراست. در بین اشکال مختلف موجود، پر فروش ترین نوع صندلی پلاستیکی حصیری، شکل مربعی آن می باشد. شکل مربعی در مقابل اشکال دایره و مستطیلی موجود این محصول دارای رتبه بالاتری است.

صندلی پلاستیکی حصیری

قیمت روز صندلی پلاستیکی حصیری

هیراد پلاست با قدمت بسیار در زمینه تولید پلاستیک و انواع محصولات پلاستیکی و با تکیه به تجربه سالیان متمادی حضوری پر رنگ در این صنعت و همچنین با استفاده از جدید ترین طرح با بواسطه علم و هنر طراحان شاغل در این مجموعه، با افتخار یکی از بانیان تولید ملی ست که تمامی تولیدات خود را به صورت مستقیم و روزانه به بازار عرضه می کند. بسته به انواع موجود در شرکت قیمتهای گوناگونی را شامل می شود. به دلیل اینکه تمامی انواع صندلی پلاستیکی حصیری ذکر شده در قسمتهای پیشین این مطلب در اشکال مختلف دایره ای، مربعی، مستطیلی، پایه بلند، پایه کوتاه، با دسته، بدون دسته، در طول و ارتفاع و عرض مختلف عرضه می شود، پس طیف متفاوتی از قیمت را شامل می شود که در قسمت بعد بیشتر به آن می پردازیم و با بهترین روش برای خرید صندلی پلاستیکی حصیری در خدمت شما خواهیم بود.

صندلی پلاستیکی حصیری

بهترین روش برای خرید صندلی پلاستیکی حصیری

بهترین روش برای خرید قطعا حضوری می باشد ولی از آنجایی که این حجم از تنوع و مدل و ابعاد مختلف در شرکت هیرا پلاست وجود دارد چیدن آن در چند شعبه هم امکان پذیر نمی باشد. پس ما برای راحتی شما تمامی محصولات خود را در سایت هیراد پلاست به نمایش گذاشته ایم تا شما همراهان گرامی بدون اتلاف وقت و انرژی در منزل و سر کار خود بتوانید تمامی مدلهای تولیدی را مشاهده و مطابق سلیقه خود پس از انتخاب نوع مورد نظر ابعاد آن را تعیین کنید و در ادامه با مشخص کردن رنگ و طرح و شکل مورد نظر به تکمیل خرید خود بپردازید. حال می توانید با اضافه کردن آدرس خود، محصول مورد نظر را در کمترین قیمت ممکن درب منزل تحویل بگیرید. هیراد پلاست با حذف واسطه ها، توانسته است کنترل بازار را بدست بگیرد و این دلیل تولید بالا با سود کم محصولات این شرکت می شود.

صندلی پلاستیکی حصیری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *