صندلی پلاستیکی باغی

صندلی پلاستیکی باغی، نوعی از انواع صندلیهای فضای باز یا فضای آزاد است که به عنوان مبلمان فضای آزاد نیز مطرح می شود. خرید صندلی پلاستیکی باغی از نقطه نظرهایی، بسیار بیشتر از خرید مبلمان خانه، حائز اهمیت است از این رو که ما در فضای آزاد علاوه بر زیبایی، جنس و شکل و ابعاد که در خرید مبلمان خانه مدنظر داریم باید توجه بسیاری به مقاومت صندلی پلاستیکی باغی خود داشته باشیم زیرا که در معرض رطوبت هوا آزاد، گرد و خاک و علی الخصوص نور افتاب میباشد. از این رو باید ما در این قسمت قصد داریم شما را با این محصول ویژه که حاصل ترکیب دسترنج و علم و هنر شرکت هیراد پلاست می باشد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

صندلی پلاستیکی باغی

مزیت صندلی پلاستیکی باغی

همراهان گرامی، همان طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، باید دارای ویژگیهای منحصر بفردی باشد تا بتوان از آن در پاسیو، باغ، ویلا، حیاط، تالار یا هر فضای آزاد دیگری استفاده کرد. یکی از این ویژگیها، مقاومت بالای این محصول می باشد که در برابر تغییرات آب و هوایی و همچنین در برابر اعمال فشار و وزن بالا بسیار مستحکم می باشد.
علاوه بر آن در انواع صندلیهای باغی، نوع پلاستیکی آن یکی از بهترین جنسهای موجود می باشد که در مقابل، صندلیهای باغی چرمی که کلاس کاری بالاتری دارد ولی حافظه حفظ رطوبت بیشتری نسبت به صندلیهای پلاستیک دارد و همچنین مقاومت کمتری نسبت به صندلی پلاستیکی دارد. در اخر باید به یقین اعلام کرد که قطعا هیچ کدام از جنسهای دیگر صندلی باغی به اندازه جنس پلاستیکی، تنوع رنگ و طرح ندارد. با صندلی پلاستیکی باغی شرکت پلاستیک مال، دیگر نگران تغییر رنگ محصول خود بدلیل تابش اشعه خورشید به صورت روزانه و یا ضعیف شدن و تغییر شکل و خمودگی بر اثر بارش باران و یا شستوشو مداوم آنها نباشید.
ما با ارائه بهترینا به شما بر خود می بالیم.

صندلی پلاستیکی باغی

تولید انواع صندلی پلاستیکی باغی

در شرکت پلاستیک مال انواع صندلی پلاستیکی باغی براساس نیاز مشتری تولید می شود. همراهان گرامی باید قبل از خرید این محصول مساحت در نظر گرفته شده برای این محصول را در نظر بگیرند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین ابعاد صندلی را انتخاب کنند. همچنین می توان با در نظر گرفتن تم و نمای فضای باز خود، نوع رنگ صندلی پلاستیکی باغی خو را اتخاذ کنند.

حال با سلیقه شخصی و با توجه به نوع کاربرد آن می توانند از انواع پلاستیکی حصیری، پلاستیکی پلیمری، پلاستیکی پلی کربونات، پلاستیکی با دسته، پلاستیکی بدون دسته، پلاستیکی با پایه فلزی و … را انتخاب کنند. برای مثال اگر برای میز پذیرایی بالکن خود بدنبال صندلی پلاستیکی باغی هستید نوع پلاستیکی حصیری با دسته می تواند جز بهترین گزینه های روبه رو شما باشد. همانطور که از اسم آن پیداست پلاستیک را به صورت نوارهای کوچکی که در هم بافته شده اند در می آورند که علاوه بر استحکام بیشتر جلوه زیباتری به پلاستیک بی روح می بخشد.

صندلی پلاستیکی باغی

مراحل تولید صندلی پلاستیکی باغی

پیش از هرچیز می خواهیم شما را با ماده سلولوئید یا همان پلاستیک بیشتر از پیش آشنا کنیم. سلولوئید با وجود رقبای زیاد بهترین نوع ماده برای انواع شکل دهی می باشد. در مواردی (مانند تجهیزات پزشکی یا هسته ای) پلاستیک حتی در سختی و مقاومت برابر با فولاد تولید می شود. این ماده گرانبها به شیوه شیمیایی از نفت خام تهیه می شود. پلاستیک مایع را در تولید چسب و پلاستیک سخت را در تولید شیشه و… به کار می رود. ما برای استفاده از پلاستیک تولید شده نیاز به قالبهای ریختگی از قبل آماده شده در انواع ابعاد برای صندلی پلاستیکی باغی داریم.

حال که با توجه به نیاز مشتری انواع قالبها را آماده کردیم، پلاستیک داغ و حرارت دیده توسط سیلندرهای دستگاه از طریق روزنه هایی که برای هدایت پلاستیک به داخل قالب کاربرد دارد تحت فشار پمپاژ( تزریق) می شود. تحت فشار پمپاژ شدن (تزریق کردن) پلاستیک باعث می شود تمام قالب از پلاستیک پر شود و هیچ خلأ و منفذی بین مواد ایجاد نشود. این ویژگی دلیل استحکام بالای محصولات شرکت پلاستیک مال می باشد. پس از گذشت زمان همراه با سرد شدن پلاستیک درون قالب بر استحکام آن افزوده می شود تا زمانیکه کاملا سرد شود. سپس پس از باز شدن قالب، صندلی پلاستیکی باغی خارج و آماده تحویل به مشتریان عزیز می شود.

صندلی پلاستیکی باغی

کیفیت صندلی پلاستیکی باغی

همان طور که گفته شد تحت فشار تزریق کردن پلاستیک به داخل قالبهای از پیش آماده شده باعث انسجام بیشتر مواد پلاستیکی در کنار هم  می شود که این خود باعث افزایش استحکام فشاری و استحکام کششی صندلی پلاستیکی باغی می شود. از طرفی شرکت پلاستیک مال با تخصیص دادن زمان بیشتر نسبت به دیگر شرکتها، به هنگام سرد شدن پلاستیک تزریق شده در قالب، باعث مقاومت صندلی پلاستیکی باغی در برابر تغییرات و آب و هوایی و سرد و گرم شدن مداوم شود. بدلیل اینکه مولکولهای پلاستیک زمان بیشتری برای برقراری نظم و اآرایش خاص خود و ایجاد ارتباط بیشتر باهمدیگر را دارا هستند از این رو خود موجب افزایش طول عمر صندلی و افزایش کیفیت این محصول می شود. ما در پلاستیک مال بر آنیم تا با بکار گیری جدید ترین تکنولوژیهای روز بر میزان کیفی خود بیافزاییم.

صندلی پلاستیکی باغی

فروش صندلی پلاستیکی باغی با قیمت ویژه

با تشکر بابت همراهی شما تا به این قسمت، در این بخش پایانی می خواهیم شما را با روش خرید صندلی پلاستیکی باغی اشنا کنیم. از آنجایی که تمام محصولات موجود در شرکت هیراد پلاست با افتخار تولید ملی می باشند و حاصل سالها تجربه کاری در امر محصولات پلاستیکی و با حوصله و هنر پیشتاز در تولید می باشد لذا محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم عرضه می کند.

شما می توانید با مراجعه به شعب مختلف هیراد پلاست در شهرهای مختلف و یا تنها با مراجعه به سایت پلاستیک مال بدون معطلی و در تمام ساعات شبانه روز براحتی از منزل به تمامی انواع صندلیهای پلاستیکی باغی موجود دسترسی و پس از انتخاب محصول مورد نظر و تعیین رنگ و ابعاد آن با قیمت ویژه آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. این فروش ویژه شرکت پلاستیک مال را به هیچ عنوان از دست ندهید. ما اینجا در پلاستیک مال، حامی تولید ملی از شما بابت همراهیتان سپاسگزاریم.

صندلی پلاستیکی باغی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *