گلدان های پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی یکی از بهترین بسترها برای رشد گیاهان هستند. این دسته از محصولات می توانند بستری همیشگی برای گیاهان بوده و یا زمینه ای را ایجاد کنند که گیاهان رشد کافی را برای خود به همراه داشته باشند. به همین خاطر، هیراد پلاست تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین گلدانهای پلاستیکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. از این رو، در این مطلب ما قصد داریم به معرفی گلدان های پلاستیکی پرداخته و بهترین روش خرید آن را ارائه دهیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فواید استفاده از گلدان های پلاستیکی

 

فواید استفاده از گلدان های پلاستیکی

فواید استفاده از گلدانهای پلاستیکی، هم برای تولید کنندگان و هم عرضه کنندگان بسیار زیاد است. این مواد عبارت اند از:

  • پلاستیک برای مدت طولانی دوام می آورد، بنابراین باعث می شود تا تولیدکنندگان نگران سرمایه گذاری مکرر روی این گلدانها نباشند. هنگامی که یک گلدان پلاستیکی بخشی از یک گلخانه یا یک خانه می شود، برای مدت طولانی در آنجا باقی می ماند.
  • آنها در برابر آب و هوا و استفاده طولانی مدت بسیار مقاوم هستند. نکته حائز اهمیت این است که به لحاظ ساختاری این دسته از گلدانها بسیار قوی هستند و برخلاف گلدانهای سفالی در صورت افتادن نمی ‌شکنند، همچنین انعطاف‌ پذیرتر هستند و استفاده از آنها در فضای کوچک‌ تر آسان ‌تر است. گلدان پلاستیکی مخصوص گلخانه ها مدتها پس از خرید، بهترین عملکرد را برای خریدار ارائه می دهد، به همین دلیل است که در جامعه کاشت و برداشت بسیار محبوب است و همچنین تولید کنندگان بسیاری در تهران و سایر شهرها به عرضه این محصول می پردازند.
  • خرید گلدانهای پلاستیکی مخصوص گلخانه یا فضای خانه سرمایه‌ گذاری خوبی را با خود به همراه دارد، نگهداری از آنها هزینه زیادی ندارد، مدیریت آنها آسان ‌تر است، تنوع گسترده ‌ای را برای انتخاب ارائه می ‌دهند و حتی الهام‌ بخش نوآوری در باغ یا گلخانه شما هستند. این گلدانها راهی عالی برای ایجاد یک گلخانه پر از گیاه شکوفا هستند و اغلب برای کاشت سبزیجات نیز استفاده می شوند.

انواع مدل های محبوب این محصول

 

انواع مدل های محبوب این محصول

به‌نظر می‌ رسد این روزها انواع گلدان پلاستیکی جای گلدانهای سفالی قدیمی را در خانه‌ ها گرفته باشد. تنوع بی‌ نظیر انواع گلدان آپارتمانی پلاستیکی در طرح و رنگ یکی از دلایل این محبوبیت است. امروزه ابن گلدانها در طرحهای بسیار شیک طراحی می‌شوند و مانند گذشته ظاهری بی‌کیفیت ندارند. در ادامه مزایا و معایب این مدل را می‌بینید:

مزایای گلدان پلاستیکی

  • این گلدانها طول عمر فوق‌ العاده‌ ای دارند. در برابر سرما مقاوم‌ اند، یخ نمی‌ زنند و فاسد هم نمی‌ شوند.
  • انواع گلدان پلاستیکی سبک هستند و نمی‌ شکنند و برای گیاهان کوچک و بزرگ مناسب هستند.
  • گلدانهای پلاستیکی برای استفاده در ارتفاع بهترین گزینه هستند، مخصوصا مدلهای نرده‌ ای.
  • گلدان پلاستیکی قیمت بسیار مناسبی دارد.

از انواع گلدانهای موجود در فروشگاه هیراد پلاست نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گلدانهای رنگی
  • گلدانهای پایه دار
  • گلدانهای دیواری
  • گلدانهای دسته دار
  • گلدانهای نرده ای
  • گلدانهای بزرگ سطلی
  • گلدانهای کوچک

مدل سایز بزرگ رنگ آجری این محصول

 

مدل سایز بزرگ رنگ آجری این محصول

گلدان پلاستیکی بزرگ آجری سبک وزن هستند و همین موضوع آنها را در بین پرورش دهندگان محبوب می کند. هنگام کاشت درختان جوان در این گلدانها، بزرگترین مزیت کنترل مطلق بر بستر و شرایط رشد گیاه است. کاشت در زمین آن نوع انعطاف پذیری را ارائه نمی دهد. اگر گیاهی به آفتاب، سایه، آب یا مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشد، اگر در زمین کاشته شود نمی توان موقعیت آن را تغییر داد. با گلدان پلاستیکی بزرگ آجری ارزان قیمت، پرورش‌دهنده کنترل کاملی بر گیاه دارد دارد زیرا می‌تواند نوع خاک یا بستری را که برای گیاه بهتر کار می‌کند، تعیین کند.

به عنوان مثال، گلدانهای پلاستیکی گرد بزرگ عرضه شده توسط هیراد پلاست به گیاهان اجازه می‌دهند حتی با بسترهای با جریان بالا، مقدار بهینه آب را دریافت کنند. پایه های پهن گلدانها به آنها اجازه می دهد که در زمین فرو نروند تا اجازه زهکشی داده نشود، علاوه بر این که به رشد گیاهان بدون فشار به ریشه آنها کمک می کند. گلدانهای پلاستیکی بزرگ زهکشی شده راه حل عالی برای کنترل سطح رطوبت و امکان استفاده مجدد آب برای مقاصد دیگر را به کشاورزان ارائه می دهد. از آنجایی که پرورش دهندگان کنترل بیشتری بر شرایط گیاه دارند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که محیط رشد بهینه را ایجاد کنند، این امر باعث رشد سالم گیاه می شود.

گلدانهای پلاستیکی بزرگ مشکی امکان نوآوری، سفارشی سازی و کاهش هزینه را فراهم می کند. به همین دلیل است که انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی مشکی مخصوص خانه و گلخانه ها در بازار موجود است. برخی از آنها دارای یک خط تخلیه برای تمیز کردن آسان هستند. سپس گلدانهایی با انتهای هرمی شکل قرار دارند تا هوادهی بهتری به ریشه ها داده شود. برخی دیگر سطح بزرگ تری دارند تا گیاهان بیشتری را در خود جای دهند. در یک کلاتم، پتانسیل تولید این محصول بی پایان است. با این حال، پرورش دهندگان باید مراقب باشند که گلدانی را انتخاب کنند که عملکردی داشته باشد و در عین حال کیفیت را به خطر نیندازد. هیراد پلاست بهترین فروشگاه برای خرید گلدان پلاستیکی مشکی با کیفیت و عملکردی بسیار عالی است.

گلدان پلاستیکی بزرگ مربع را از کجا بخرم؟

 

گلدان پلاستیکی بزرگ مربع را از کجا بخرم؟

گلدان‌های پلاستیکی مربع جزو پرطرفدارترین گلدانهای حال حاضر در بازار هستند. این گلدانها با طرحها و رنگ‌‌های مختلف در ابعاد متفاوت توانسته‌ اند به عنوان یکی از بهترینها معرفی شوند. شما می توانید تقریبا هر گیاهی را که فکرش بکنید در این گلدان بکارید، زیرا، ارتفاع و عرض این گلدان اجازه رشد به تمامی انواع گل و گیاه‌ ها را می‌ دهد.

شما می توانید به راحتی به صورت اینترنتی اقدام به خرید گلدان پلاستیکی بزرگ مربع کنید. کافیست تنها از هیر پلاست بخواهید! به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کنید و سپس گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، در مدت زمان بسیار کوتاه گلدان شما در محل مورد نظرتان ارسال می شود.

شایان ذکر است که شما می توانید گلدانهای پلاستیکی بزرگ مربع را به همراه زیر گلدانی مخصوص خود و یا بدون آن خریداری کنید. این موضوع یکی از مزایایی است که هیراد پلاست در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در حال حاضر کمتر فروشگاه اینترنتی وجود دارد که بتواند طیف وسیعی از یک مدل گلدان را برای مشتریان ارائه دهد، اما هیراد پلاست خود یک تولید کننده است و هدف اصلی او نیز تامین نیاز جامعه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *