تولید کننده کلمن پلاستیکی

بزرگ ترین تولید کننده کلمن پلاستیکی در ایران در یکی از شهرهای کوچک خراسان واقع در شهرک صنعتی در سال 1372 تاسیس شد, که اکنون بزرگترین تولیدکننده ایران می باشد.

تولید کننده کلمن پلاستیکی

تولیدکننده کلمن پلاستیکی در یزد

تولید کننده کلمن پلاستیکی در شهر تاریخی یزد که پیشرو در ارائه ابزارهای پلاستیکی ای است که برای بیش از 30 سال، محصولات خود برای تمامی شهرهای کشور ارائه می کند.
این شرکت ایرانی برای تولید اقلام پلاستیکی است و دارای چندین گواهینامه بین المللی مطابق با استانداردهای روز و صادر کننده به تمامی کشورهای همسایه از جمله عراق ,افغانستان و ترکیه می باشد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]فروش فقط به صورت عمده انجام می شود و ثبت سفارش کمتر از 10 کارتن پذیرفته نمی شود.[/box]

تولید کننده کلمن پلاستیکی

سایر محصولات تولیدی پلاستیکی در شرق کشور

تولیدکنندگان اصلی کلمن پلاستیک واقع در شرق کشور که طیف وسیعی از نیازهای مشتری در داخل و خارج از کشور را تامین می کند .وسایر محصولات پلاستیکی خانگی و صنعتی و تجهیزات پلاستیکی پزشکی را دارا می باشد.
آماده پخش به توزیع کنندگان در تمامی شهرهای ایران می باشد,اگه نیاز به مشاور دارید کارشناسان ما همیشه آنلاین هستند که شما می توانید با شماره های موجود در تلگرام و وب سایت تماس بگیرید.

تولید کننده کلمن پلاستیکی

تولید مواد اولیه پلاستیک در ایران

ما از سال 1357 شاهد تولید پلاستیک در این کارخانه هستیم, پلاستیک بخشی جدایی ناپذیر در زندگی روزمره ما بوده و بسیاری از محصولات با پلاستیک ساخته شده اند. به دلیل تطبیق پذیری و هزینه های آن، بخشی از وسایل روزمره ما را تامین می کنند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]مجموعه هیراد پلاست تنها عرضه کننده محصولات پلاستیکی به قیمت کارخانه است که جهت رفاه حال مشتریان خود شرایط لازم برای خرید حضوری و غیرحضوری را فراهم نموده است.[/box]

پلاستیک را می توان ذوب و حتی بازیافت کرد. بنابراین این درجه حرارت می تواند در آماده شدن بسیاری از محصولات تولیدی به ما کمک کند. که می تواند برای تمامی مشتریان در رنگ های دلخواه یا و یژگی های مختلف در دسترس باشد.
در ظروف و لیوان های یکبار مصرف از جنس پلاستیک پـلی استایـرن و برای بطریهاو کلمن های یپلاستیکی از جنس پلی ترفـتالات اتیـلن (PET) می باشد.

شرکت های زیادی وجود دارند که پلاستیک را در سراسر جهان تولید می کنند.

در اینجا لیستی از 10 شرکت بزرگ تولید پلاستیک در جهان آمده است. این لیست شامل معروف ترین شرکت های تولید کننده پلاستیک در صنعت می باشد.

  • Dow Chemical
  • Hanwool Corporation
  • Lyondellbasell
  • Ihne & Tesch GmbH
  • Exxonmobil
  • Matsui Technologies هند
  • SABIC
  • Acros Pvt.
  • BASF
  • Ser Resistans A.s.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *