کلمنهای یخ یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید در سفر همراه خود داشته باشید و به حمل مواد غذایی خود بپردازید. این محصول که به عنوان یخدان یا کلمن یخچالی نیز معرفی می شود، دارای بدنه بسیار مستحکمی است که از آب شدن یخها جلوگیری می کند و همچنین فضای بسیار کمی را در اتومبیل شما اشغال می کند. هیراد پلاست امروزه به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان کلمن یخ معرفی می شود که شما می توانید با انتخاب این فروشگاه به راحتی این محصول را برای خود داشته باشید و در سفر از آن استفاده کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا به تمامی اطلاعات در رابطه با کلمن یخ پلاستیکی بزرگ بپردازیم.

کلمن یخ

انواع کلمن یخ

کلمنهای یخ بسیاری امروزه تولید شده و در فروشگاه هیراد پلاست برای فروش عرضه می شوند. این دسته از کلمنها می توانند گزینه بسیار بهتری از آب کردن و همچنین یخ بستن بطریهای پلاستیکی معمولی باشند. در این بخش به معرفی انواع کلمن یخ می پردازیم.

کلمن یخ دسته دار

این دسته از کلمنها همانطور که از نامشان پیداست، برای حمل دارای یک دسته هستند که افراد می توانند با استفاده از این دسته نسبت به خرید نگهداری کلمن خود اقدام کنند. این کلمنها در ابعاد مختلف تا به امروز تولید شده اند.

کلمن یخ چرخ دار

پس از دسته دار، نوبت به کلمنهای یخ چرخ دار می رسد. این محصولات حمل بسیار عالی را با خود به همراه دارند و باعث می شوند تا شما بتوانید حجم بیشتری از خوراکیها را با خود حمل کنید. این محصول با قیمتی بسیار عالی توسط هیراد پلاست عرضه می شود.

کلمن یخ بزرگ و کوچک

این دسته از کلمنها ظاهری معمولی دارد و در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته شده است. می توانید با توجه به رنگ مورد علاه خود اقدام به خرید یکی از این دو کلمن کنید.

کلمن یخ بزرگ

کلمن یخ بزرگ یکی از محصولاتی است که برای سفرهای خانوادگی از آن استفاده می شود. استفاده از این محصول نسبت به بطریهای پلاستیکی یخ زده مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. اگر بخواهیم به یکی از بهترین مزایای این دسته از کلمنها اشاره داشته باشیم باید بگوییم که پلاستیک در مکانهای بی شماری یافت می شود و مشکل اصلی این است که تجزیه نمی شود، که باعث می شود در نهایت به قطعات میکروسکوپی تقسیم شود که ما قادر به درک آن با چشم خود نیستیم.

آنها به عنوان میکروپلاستیک (ذراتی با قطر کمتر از 5 میلی متر) شناخته می شوند و مسئول بسیاری از آلودگی اقیانوس ها و محیط های مختلف آبی هستند و همچنین استفاده بیش از اندازه از آنها می تواند برای سلامتی ما نیز مضر باشد. از این رو استفاده از کلمنهای یخ می تواند علاوه بر تامین سلامتی شما، به نگهداری از محیط زیست نیز منجر شود.

از سویی دیگر بسیاری از مردم نگران داشتن یک رژیم غذایی صحیح، عاری از محصولات بسیار فرآوری شده و با بهترین کیفیت ممکن هستند. با این حال، آنها در نظر نمی گیرند که کیفیت این موارد را می توان با نوع بسته بندی و روش نگهداری کاهش دادد که دو عامل بسیار مهم در انتخاب محصول.

زمانی که شما میوه ها را در کنار بطریهای یخ زده آب قرار می دهید، تمامی مواد شیمیایی بطریهای یخ زده را جذب کرده و همین موضوع باعث می شود تا خاصیت میوه ها از بین برود. اما با انتخاب کلمن یخ می توانید با خیالی راحت تمامی مواد غذایی را در آن قرار دهید.

کلمن یخ یونولیت

کلمن یخ یونولیت یا همان یخدان تا به این جای مطلب به عنوان یکی از بهترین محصولات از تمامی جوانب معرفی شد. شما می توانید این محصول از طریق فروشگاه هیراد پلاست با بهترین قیمت خریداری کرده و در سفرها یا پیکنیکها از آن استفاده کنید.

یافتن مواد غذایی در کلمن یخ یونولیت به هنگام سفر به طور فزاینده ای آسان تر می شود و همچنین این محصول ماده ای ایده آل برای جایگزینی سایر گزینه های مشکل ساز به دلیل ویژگی های زیر:

  • این ماده بسیار بهداشتی است و با مواد اولیه کاملا طبیعی ساخته شده است.
  • کیفیت اصلی محتوا را بدون دخالت در طعم، بو یا رنگ آن حفظ می کند.
  • از آنجایی که به راحتی بازیافت می شود و همچنین بدون هیچ مشکلی قابل استفاده مجدد است، به محیط زیست احترام بیشتری می گذارد.
  • BPA یا هر نوع ماده ای را به سمت مواد غذایی موجود در آن منتقل نمی کند.
  • دماهای بسیار بالا و بسیار پایین را تحمل می کند، بنابراین می توان از آن برای محصولات گرم و سرد استفاده کرد.

با در نظر گرفتن این موارد می توانید به این نتیجه برسید که چرا تا به این حد خرید کلمن یونولیت از رونق بسیاری برخوردار است.

قیمت کلمن یخ

قیمت کلمن یخ عرضه شده توسط هیراد پلاست بسیار مناسب است و علت اصلی این موضوع نیز حذف واسطه ها و فروش مستقیم می باشد. زمانی که شما بتوانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به خرید این دسته از محصولات اقدام کنید، به طبع می توانید محصولی را برای خود داشته باشید که از کیفیت و همچنین قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

برای مشاهده کردن قیمت کلمن یخ، کافیست به فروشگاه هیراد پلاست مراجعه کرده و سپس به بخش کلمنها مراجعه کنید و از آن جا نسبت به مشاهده کردن قیمت این محصول اقدام کنید. می توانید از همان قیمت نیز به ثبت سفارش خود پرداخته و این محصول را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

هیراد پلاست، ارائه دهنده بهترین کلمن های یخ موجود در بازار

در این مطلب به تماکی اطلاعات در رابطه با قیمت کلمن یخ پلاستیکی  و انواع آن پرداختیم. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنی هیراد پلاست نسبت به خرید این دسته از کلمنها اقدام کنید. هیراد پلاست با حذف واسطه ها و همچنین فروش مستقیم توانسته کلمنهای یخ را بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما قرار دهد. کافیست تنها به این فروشگاه مراجعه کرده و سپس به ثبت سفارشان خود بپردازید. پس از آن می توانید محصول مورد نظر خود را در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *