گلدان پلاستیکی ساده یک وسیله کاملا ساده ولی کاربردی برای کاشت گل و گیاهان مورد علاقه و مفید برای سلامتی شما در منزل اتاق کار، محل کار و باغ و حیاط می باشد. گلدان پلاستیکی علاوه بر داشتن رنگ و طرح های متنوع، دارای جنس خوب و عالی پلاستیکی است که از شکستن گلدان و خرابی گل جلوگیری می کند. همچنین این گلدان قیمت مناسب تری دارد و بسیار رایج و قابل دسترس است.

ارائه گلدان پلاستیکی ساده

انواع مدل های گلدان پلاستیکی

انواع مدل های گلدان پلاستیکی گلدان پلاستیکی رنگ های مختلفی از جمله سبز، زرد، قرمز، نارنجی، آبی و رنگ های دیگر دارد و همچنین طرح های مختلفی از جمله مربع های ریز، دایره دایره ای و خط دار و شکل های گوناگونی همچون دایره، مربع و مستطیل دارد.

گلدان پلاستیکی مدل های متنوعی نیز دارد که از جمله آنها دیواری، آویزانی و خورجینی و ساده است که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

گلدان آویزانی در شکل های مختلف مربع دایره و مستطیل و رنگ های گوناگون قهوه ای و سبز و زرد یا قرمز و طرح های متفاوت می تواند باشد و از آن در باغچه های حیاط که شیشه ای هستند یا تراس و گلخانه ها و یا هر جایی که نیاز به یک جلوه زیباد دارد، استفاده می شود.

از گلدان دیواری اکثراً در روی دیوار های ایوان و همچنین تراس ها استفاده می شود و شما می توانید گلدان های خود را به صورت کتابخانه ای بچینید و به دیوار وصل کنید و از طرح زیبایی که به دیوار می دهد لذت ببرید‌.این گلدان نیز می توانید در شکل های مربع و مستطیل باشد و رنگ ها و طرح های متنوع داشته باشد.

و آخرین مدل آن که خورجینی است و امروزه در تراس ها و بالکن ها و یا حتی ایوان ها استفاده می شود.این مدل گلدان در همه شکل های مربع خورجینی و مستطیل و دایره خورجینی باشد و رنگ ها و طرح های متفاوت داشته باشد‌.

مراکز فروش گلدان پلاستیکی ساده

مراکز فروش گلدان پلاستیکی ساده همه مدل های گلدان پلاستیکی از نفت تولید می شود و از این رو قیمت بالایی دارد که با افزایش و کاهش قیمت نفت قیمت آن نیز تغییر می کند. البته امروزه به دلیل افزایش و رواج پیدا کردن این گلدان ها، قیمت آنها بسیار نیست ولی امکان تغییر قیمت وجود دارد‌ چرا که مراکز فروش گلدان ها، آنها را به صورت عمده از کارخانه داران خریداری کرده و به فروشگاه و مغازه خود می آورند.

البته امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت های گلدان فروشی از جمله این سایت، گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *